Pracujete v náročném zaměstnání, uzávěrky, jednání s klienty, vaše celodenní práce se stále natahuje. Končíváte téměř vždy až pozdě v odpoledních hodinách a jako by to nestačilo, dozvídáte se další jobovku! Za týden začne stěhování firmy! Vy nejste ten, kterého zpráva o nových prostorách rozradostní, ani vaše kolegy nenadchnou větší kanceláře a slibované nové vybavení včetně počítačové techniky. Vy vidíte opět další práci až do večera, starosti s balením dokumentů, šanonů, překládání schůzek s klienty a tak dále.
Ale stěhování firmy nemusí být vždy jen jobovkou. Záleží na organizaci přemístění celé firmy. Pokud vedení usoudí, že vše zvládnete svépomocí, pak se dostáváte do nezáviděníhodné situace. Ale naštěstí jsou zaměstnavatelé v těchto rozhodujících chvílích rozumní a moc dobře vědí, že na vás nemohou přenášet své závazky a osloví profesionální firmu Odnesto na stěhování. Naplánování strategie bude to nejdůležitější!
Vám tak nastává a zůstává k činnosti „jen“ třídění dokumentů, dokladů, snášení šanonů do krabic. Určitě nezapomínejte každou krabici zřetelně popsat, co obsahuje, protože – to je zákon schválnosti, klient zavolá a dožaduje se originálu smlouvy, protože ho právě nutně a okamžitě potřebuje k jednání v bance a svůj originál nemůže najít. A ve vás vkládá naděje.
- Bod číslo 1: Řádné označení krabic, abyste co nejdříve mohli analyzovat právě vzniklý problém.
- Bod číslo 2: Vynahradit si dostatek časového prostoru, tzn. zrušit a přeobjednat schůzky s klienty na pozdější dobu a upozornit je na novou adresu společnosti.
- Bod číslo 3: I když jste ve stresu, nespěchejte. Ve spěchu můžete udělat nejvíce chyb a skartujete omylem aktuální dokumenty namísto nepotřebných dokumentů.
- Bod číslo 4: Nejsnadnější je stěhování vašich osobních věcí. Zde nemusíte třídit, stačí jedna krabice.
- Bod číslo 5: Firma by měla zajistit možnost parkování stěhovacích vozů, aby stěhovací krabice neobíhaly město.