Site Overlay

Čeho využívá metodika Praha SEO optimalizace a Praha PPC reklama

Kdo chce být úspěšným manažerem, měl by mít alespoň základní znalosti z mnoha oborů. Těmi nikoliv nejmenšími jsou ekonomika a psychologie. To platí zvláště tehdy, pokud se snažíte zvolit vhodnou marketingovou strategii.

Faktem totiž je, že většina z nich právě na těchto znalostech stojí. Vezměme si například klasické televizní reklamy. Ty jsou nejen přesně cílené na danou skupinu lidí, ale je k tomu využíváno nejrůznějších vizuálních i zvukových prostředků.

co patří pod digitální marketing

Vezměme si například reklamu na automobily. Ve většině z nich vidíme vůz, jak projíždí pouští či městy jako New York či Paříž, to vše za doprovodu hlasu, který nám říká, jaké úžasné zážitky nás právě s tímto modelem auta čekají. Realita však bývá poněkud jiná, neboť většina z nás vůz, bez ohledu na značku, používá pouze k přejezdu mezi domovem, prací, nákupem, a případně školou či školkou. O víkendu to mohou být výlety do blízkého nákupního centra, ale to je tak vše. Kde jsou tedy ty zážitky, které nám reklama slibuje?

Ovšem nejen reklamy těchto poznatků využívají. Výjimkou nejsou ani nepřímé strategie, jako je Praha SEO optimalizace či Praha PPC reklama. Zde se prolíná právě psychologie s ekonomikou. Jakým způsobem?

počítač s mnoha grafy

Cílem je zde zvýšit návštěvnost internetových stránek. U metodiky SEO se zařídí, aby odkaz na ni byl po zadání určitého slova či fráze do některého z internetových vyhledávačů v seznamu výsledků na jednom z prvních míst. Právě psychologie nám totiž říká, že lidé mnohem spíše kliknou a navštíví ty stránky, které jsou na vyšších pozicích.

Co se PPC týče, zde se ke stejnému cíli využívá jiný postup. Jde zkrátka o to, že se vytvoří taková internetová reklama, aby člověka lákala na ni kliknout. K tomu je opět použita psychologie, kdy se ví, co na lidi působí nejlépe.

Jak je vidět, i za běžnými reklamami je víc, než se na první pohled zdá. Je pak jen na nás, abychom si tuto skutečnost uvědomili a nenechali se jimi ovlivnit.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup